ПЛАН роботи Сарненської районної державної адміністрації - Сарненської районної військової адміністрації на ІV квартал 2025 року
|
№ п/п |
Зміст заходу |
Обґрунтування необхідності здійснення заходу |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
|
|
Засідання колегії районної державної адміністрації |
|||||
|
1. |
Засідання колегії районної державної адміністрації. (Згідно окремих планів проведення засідань колегії райдержадміністрації) |
Забезпечення виконання р егламенту райдержадміністрації
|
Протягом кварталу |
Керівник апарату райдержадміні страції |
|
|
Питання, що розглядатимуться при заступниках голови райдержадміністрації |
|||||
|
1. |
Засідання комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення) пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, забезпечення реалізації рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці, дотримання норм законодавства в частині мінімальної зарплати, легалізації виплат заробітної плати та зайнятості населення |
Постанова Кабінету Міністрів України від 26.04. 2017 № 295 «Про деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядження голови райдержадміністрації від 24.04.2017 №147 «Про районну тимчасову комісію з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій праці та інших соціальних виплат» (із змінами) |
Протягом кварталу
|
Заступник голови райдержадміні страції |
|
|
2. |
Засідання районної спеціальної комісії з питань розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги |
Розпорядження голови райдержадміністрації від 26.06.2006 № 282 «Про районну спеціальну комісію з питань розрахунків за спожиті енергоносії» (із змінами) |
Протягом кварталу
|
Заступник голови райдержадміні страції |
|
|
3. |
Засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Сарненського району |
Закон України «Про місцеві державні адміністрації», постанова Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 409 «Про затвердження Типового положення про регіональну та місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій» |
Протягом кварталу |
Заступник голови райдержадміні страції |
|
|
4. |
Засідання комісії по встановленню розміру орендної плати за земельні ділянки |
Розпорядження голови Сарненської райдержадміністрації від 30.10.2017 № 470 «Про комісію по встановленню орендної плати за земельні ділянки» (із змінами) |
Протягом кварталу |
Заступник голови райдержадмі ністрації |
|
|
5. |
Засідання комісії з визначення розміру збитків власникам землі та землекористувачам |
Розпорядження голови Сарненської райдержадміністрації від 03.08.2018 № 318 «Про комісію з визначення розміру збитків власникам землі та землекористувачам (із змінами) |
Протягом кварталу |
Заступник голови райдержадмі ністрації |
|
|
6. |
Засідання районної комісії з питань захисту прав дитини |
Розпорядження голови райдержадміністрації від 12.11.2008 № 566 «Про створення районної комісії з питань захисту прав дитини» (із змінами) |
Протягом кварталу
|
Заступник голови райдержадміні страції |
|
|
«Дні контролю» при заступниках голови райдержадміністрації |
|||||
|
1. |
Наказ начальника Рівненської ОВА №109 від 03.03.23 Про планування інженерного забезпечення цивільного захисту в умовах воєнного стану |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Любов МАЦИГОН |
|
|
2. |
Лист Рівненської ОВА № 2178/0/01-72/24 від 27.02.24 Щодо стану виконання мобілізаційних завдань |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Любов МАЦИГОН |
|
|
3. |
Лист Рівненської ОВА №1583/0/01-62/25 від 12.02.25 Щодо діяльності фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Любов МАЦИГОН |
|
|
4. |
Лист Рівненської ОВА №8930/0/01-24/22 від 12.10.22 Щодо роботи тимчасових комісій з питань погашення заборгованості з заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соц. виплат |
Контроль за виконанням розпорядження голови райдержадміністрації |
Протягом кварталу |
Руслана САВЧУК |
|
|
5. |
Лист Рівненської ОВА № 6866/0/01-51/25 від 14.07.25 Щодо окремих показників економіки |
Контроль за виконанням розпорядження голови райдержадміністрації |
Протягом кварталу |
Руслана САВЧУК |
|
|
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня та райдержадміністрації |
|||||
|
1. |
Лист Рівненської ОДА № 893/0/01-22/20 від 31.01.20 Щодо інформації про реєстрацію нормативно-правових актів |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Сергій ТИТЕЧКО |
|
|
2. |
Лист Рівненської ОДА № 80/01-60/17 від 23.06.17 Щодо надання земельних ділянок в оренду |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Сергій ТИТЕЧКО |
|
|
3. |
Доручення голови Рівненської ОДА №50/01-60/17 від 10.04.17 Про посилення контролю за виявленням фактів незаконного видобутку бурштину-сирцю |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Роман НАБУХОТНИЙ |
|
|
4. |
Доручення голови Рівненської ОДА № 39/01-60/18 від 19.03.18 р. Про сприяння органам Національної поліції України у впровадженні відеоспостереження |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Роман НАБУХОТНИЙ |
|
|
5.
|
Рівненська ОВА № дор.26/01-54/24 від 11.04.24 Щодо здійснення моніторингу стану розрахунків за житлово-комунальні послуги та ведення галузевої звітності у сфері житлово-комунальних послуг |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Андрій КИШЕНКО |
|
|
6. |
Лист Рівненської ОДА №1782/0/01-38/22 від 18.02.22 Про Обласну програму охорони навколишнього середовища на 2022-2026 роки, екологічно безпечне поводження з відходами виробництва, побутовими відходами тощо |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Андрій КИШЕНКО |
|
|
7. |
Наказ начальника ОВА № 214 від 27.04.23 Про впровадження інженерно-технічних заходів цивільного захисту в умовах воєнного стану |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Андрій КИШЕНКО |
|
|
8. |
Лист Управління культури і туризму Рівненської ОВА № 31/0/01-13/23 від 09.01.23 Про потреби закладів культури та МТД |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Людмила МАКРИЦЯ |
|
|
9. |
Лист Рівненської ОВА № 1673/0/01-60/24 від 09.02.24 Щодо осіб, які зверталися до закладів охорони здоров’я у зв’язку заподіянням їм тілесних ушкоджень працівниками правоохоронних органів |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Людмила МАКРИЦЯ |
|
|
10. |
Доручення заступника Рівненської ОВА № 10/01-17/25 від 31.01.25 Про вжиття заходів, спрямованих на захист дітей від участі у воєнних діях і збройних конфліктах |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Світлана БЕЛАШ |
|
|
11. |
Лист Рівненської ОВА № 1719/0/01-62/25 від 17.02.25 Про організацію експериментального проекту із запровадження комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Валентина ДРИГАНЕЦЬ |
|
|
12. |
Лист Департаменту соціальної політики Рівненської ОВА № 376/0/23 від 26.01.23 Щодо надання адміністративних послуг соціального характеру |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Валентина ДРИГАНЕЦЬ |
|
|
13. |
Лист Рівненської ОВА №вих-6783/0/01-62/24 від 11.07.24 Щодо оновлення інформації про місяця проживання ВПО |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Валентина ДРИГАНЕЦЬ |
|
|
14. |
Лист Департаменту фінансів ОДА №07-22/186/22 від 26.04.22 Щодо надання інформації про чисельність та заробітну плату працівників держадміністрацій |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Оксана САВАНЧУК |
|
|
15. |
Лист Рівненської ОВА № 350/0/01-56/25 від 10.01.25 Щодо сталого зростання обсягів випуску промислової продукції та розрахунку прогнозованих показників |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Оксана САВАНЧУК |
|
|
16. |
Лист Рівненської ОВА №8767/0/01-23/22 від 05.10.22 Про надання звіту про використання коштів з резервного фонду державного бюджету |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Оксана САВАНЧУК |
|
|
17. |
Розпорядження голови Рівненської ОВА №764 від 26.12.24 Про організацію і проведення в Рівненській області занять з базової підготовки громадян України до національного спротиву у 2025 році |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Олена СВАРИЦЕВИЧ |
|
|
18. |
Лист Рівненської ОВА № 4371/0/01-57/25 від 02.05.25 Про фонд захисних споруд |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Олена СВАРИЦЕВИЧ |
|
|
19. |
Лист Рівненської ОВА № 2097/0/01-22/22 від 01.03.22 Про виконання мобілізаційних завдань з урахуванням поточної оперативної обстановки |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Петро НАМАРТОВИЧ |
|
|
20. |
Лист Рівненської ОВА № 2104/0/01-51/24 від 23.02.24 Щодо недопущення можливих способів ухилення від мобілізації працівників підприємств |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Петро НАМАРТОВИЧ |
|
|
21. |
Лист Сарненської районної ради № 01/22-541 від 19.11.21 Про об’єкти спільної власності ТГ району, що передані в оренду |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Зоя ПРИСЯЖНА |
|
|
22. |
Лист Рівненської ОДА №6636/0/01-43/17 від 01.11.17 Про наявність вакантних посад в райдержадміністрації |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Наталія ДОРОЩУК |
|
|
22. |
Лист Рівненської ОВА № 5278/0/01-58/24 від 28.05.2024 Щодо аналізу стану справ цифрової трансформації |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Інна КАЛЮХОВА |
|
|
23. |
Лист Рівненської ОВА №4773/0/01-48/22 від 12.05.22 Щодо оптимізації роботи та надання копій розпоряджень голів райдержадміністрацій у елек. вигляді |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Олександр ПОХОЗЕЙ |
|
|
24. |
Лист Рівненської ОВА № 11219/0/01-70/24 від 15.11.24 Щодо надання інформації про стан функціонування органів ведення державного реєстру виборців |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Руслан МАРКОВЕЦЬ |
|
|
25. |
Доручення голови ОДА № 6780/0/01-48/19 від 02.10.19 Про надання інформаційних матеріалів для розміщення на офіційному Веб-сайті Рівненської облдержадміністрації |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Юлія ОНІСКОВЕЦЬ |
|
|
26. |
Лист ОДА №1504/0/01-48/20 від 19.02.20 Про надання інформації про заплановані засідання сесій місцевих рад |
Контроль за виконанням документів органів влади вищого рівня |
Протягом кварталу |
Катерина СМИЦЬКА |
|
|
Проведення перевірок, аналіз, надання практичної допомоги |
|||||
|
1. |
Здійснення аналізу, узагальнення та прогнозування розвитку ситуації в інформаційному просторі району |
Положення про сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю райдержадміністрації |
Протягом кварталу |
Юлія ОНІСКОВЕЦЬ |
|
|
2. |
Перевірка дотримання вимог інструкції з діловодства при апараті Сарненської районної державної адміністрації |
Закон України «Про місцеві державні адміністрації», розпорядження голови райдержадміністрації від 10.07.2018 |
Протягом кварталу |
Олександр ПОХОЗЕЙ
|
|
|
3. |
Надання консультативно-методичної допомоги соціальним працівникам громад, керівникам, бухгалтерам підприємств усіх форм власності та громадянам з питань призначення соціальних грошових виплат, компенсацій та надання пільг |
Закони України «Про соціальні послуги», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», план роботи управління соціального захисту населення райдержадміністрації |
Протягом кварталу
|
Валентина ДРИГАНЕЦЬ |
|
|
4. |
Моніторинг рівня розрахунків за спожиті енергоносії та надані житлово-комунальні послуги |
План роботи управління архітектури, містобудування, інфраструктури, житлово-комунального господарства та екології райдержадміністрації |
Протягом кварталу |
Андрій КИШЕНКО |
|
|
5. |
Перевірка проєктів розпоряджень голови райдержадміністрації, проєктів наказів керівника апарату райдержадміністрації, проєктів договорів, які укладаються райдержадміністрацією на відповідність антикорупційному та іншому чинному законодавству України |
Плани роботи відділу з питань правової роботи апарату райдержадміністрації та відділу з питань запобігання та виявлення корупції і взаємодії з правоохоронними органами райдержадміністрації |
Протягом кварталу |
Сергій ТИТЕЧКО
Роман НАБУХОТНИЙ |
|
|
6. |
Здійснення заходів щодо попередження насильства в сім’ї стосовно неповнолітніх |
Закони України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про охорону дитинства», «Про попередження насильства у сім’ї», Положення про службу у справах дітей райдержадміністрації |
Протягом кварталу |
Світлана БЕЛАШ |
|
|
Наради, семінари, навчання з найважливіших питань розвитку району |
|||||
|
1. |
Нарада голови райдержадміністрації із керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, керівниками районних установ, територіальних відділів органів виконавчої влади з питань життєзабезпечення району |
З метою координації роботи
|
Протягом кварталу |
Тамара ПУПКО
|
|
|
2. |
Нарада з керівниками територіальних громад району |
Надання консультативно-методичної допомоги виконкомам місцевих рад щодо виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України, документів органів влади |
Протягом кварталу |
Тамара ПУПКО |
|
|
3. |
Діяльність спостережної комісії райдержадміністрації |
З метою організації здійснення громадського контролю за дотриманням прав, свобод і законних інтересів засуджених осіб та осіб, звільнених від відбування покарання |
Протягом кварталу |
Тамара ПУПКО |
|
|
4. |
Надання консультативно-методичної допомоги соціальним працівникам громад, керівникам підприємств усіх форм власності та громадянам з питань отримання соціальних допомог, реалізації ветеранської політики, соціального захисту ВПО |
Закони України «Про соціальні послуги», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», план роботи управління соціального захисту населення райдержадміністрації |
Протягом місяця |
Валентина ДРИГАНЕЦЬ |
|
|
5. |
Нарада з керівниками правоохоронних органів району |
З метою координації роботи |
Протягом кварталу |
Роман НАБУХОТНИЙ |
|
|
6. |
Здійснення заходів щодо попередження насильства в сім’ї стосовно неповнолітніх |
Закони України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей», «Про охорону дитинства», «Про попередження насильства у сім’ї», Положення про службу у справах дітей Сарненської районної державної адміністрації |
Протягом місяця |
Світлана БЕЛАШ |
|
|
Культурно-масові заходи |
|||||
|
Згідно поточних планів роботи структурних підрозділів райдержадміністрації |
|||||














