Податківці Рівненщини за десять місяців 2024 року опрацювали 152 запити на отримання публічної інформації
У січні – жовтні 2024 року ГУ ДПС у Рівненській області опрацьовано 152 запити на отримання публічної інформації, які надійшли поштою та електронною поштою.
Найбільше запитів на отримання публічної інформації надійшло від фізичних осіб – 120 (або 79 %). Відповідно від юридичних осіб – 30 та 2 запити на отримання публічної інформації - від об’єднань громадян.
За результатами розгляду задоволено 121 запит (79,6 % від загальної кількості розглянутих запитів), відмовлено в задоволенні відповідно до статті 22 Закону України від 13 січня 2011 року №2939-VI «Про доступ до публічної інформації» - 27 запитів (17,8 % від загальної кількості розглянутих документів) та 4 запити переслано належному розпоряднику.
Переважну більшість запитувачів цікавила податкова інформація. Зокрема, запитувачі зверталися з проханням надати інформацію щодо: надання копій документів; зупинення реєстрації податкових накладних та віднесення до переліку ризикових платників податків; податкового боргу; сплати податків; обліку та реєстрації платників податків; проведення контрольно-перевірочної роботи тощо.
Більше інформації про доступ до публічної інформації – за посиланням https://rv.tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/dostup-do-publichnoi-info.