Сарненська районна державна адміністрація
Рівненська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Чи можуть платники податків авторизуватися та підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис в Електронному кабінеті та яким чином?

Дата: 10.06.2024 14:51
Кількість переглядів: 31

Порядок функціонування інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – Електронний кабінет) визначається наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету».
         Доступ до приватної частини Електронного кабінету (особистий кабінет), яка є індивідуальною персоніфікованою вебсторінкою користувача, надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.

         Для здійснення входу до приватної частини Електронного кабінету за допомогою Дія.Підпис необхідно:

         у вікні «Вхід до особистого кабінету» обрати вкладку «Дія.Підпис»;

         натиснути «Отримати код» та відсканувати згенерований QR-код;

         у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис».

         Також, здійснити вхід до приватної частини Електронного кабінету за допомогою Дія.Підпис можна скориставшись вкладкою «Хмарне сховище» у вікні «Вхід до особистого кабінету». З випадаючого списку в полі «Провайдер» обрати «Дія.Підпис», натиснути «Отримати посилання» та відсканувати згенерований QR-код. Після чого, у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис».

         Для підписання електронного документа за допомогою Дія.Підпис необхідно:

         обрати збережений електронний документ та натиснути «Підписати»;

         у вікні «Підпис документа» обрати вкладку «Хмарне сховище»;

         з випадаючого списку в полі «Провайдер» обрати «Дія.Підпис»;

         натиснути «Отримати посилання» та відсканувати згенерований QR-код;
         у мобільному додатку «Дія» здійснити підтвердження особи та підписати «Запит на підпис документа через Дія.Підпис».

 

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомтись у ЗІР ДПС України


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь