Сарненська районна державна адміністрація
Рівненська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Звірку щодо стану розрахунків можна пройти самостійно, скориставшись електронними сервісами ДПС

Дата: 22.03.2024 08:18
Кількість переглядів: 31

Головне управління ДПС у Рівненській області звертає увагу платників податків, що в ІКС «Електронний кабінет» запроваджено електронний сервіс з використанням якого платники мають можливість доступу у режимі реального часу до даних інтегрованих карток платників, а також отримання підтверджуючого документу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення. 

Доступ в електронному кабінеті до показників інтегрованих карток дозволяє платнику безперешкодно у дистанційному режимі володіти інформацією щодо повноти та своєчасності розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення, а також проводити звірення відповідності даних бухгалтерського обліку платника та даних органу ДПС.  

Також, платнику надано можливість надіслати запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення за даними органів ДПС через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини електронного кабінету. 

У меню «Заяви, запити для отримання інформації» необхідно встановити період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки». 

Обравши запит (F/J1300204) у полях «Регіон» та «Район» слід вибрати відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням у системі встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації), і натиснути кнопку «Створити». 

У формі Запиту автоматично заповнюються: 

- найменування; 

- прізвище ім’я, по батькові платника податків; 

- податковий номер платника податку або серія та номер паспорта; 

- дата відправлення Запиту до органів ДПС. 

Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок». 

За допомогою кнопок «Підписати» та «Відправити» збережений документ підписується та відправляється до органу ДПС. 

Відповідь на Запит платнику надсилається через електронний кабінет не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами соціального та пенсійного забезпечення за формою «F/J1400204». Витяг формується за період вибраний платником при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС. 

Також нагадуємо, що мешканці Рівненщини можуть пройти звірку щодо заборгованості зі сплати майнових податків у Центрах обслуговування платників (https://rv.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda).

Щоденно, у робочі дні згідно графіка роботи, у ЦОП кожен власник майна може провести звірку щодо нарахованих та сплачених сум податку на нерухоме майно та плати за землю.

Оскільки чимало власників землі та нерухомості у минулі роки допустили податковий борг з майнових податків, пропонуємо громадянам не зволікати та обов’язково перевірити наявність заборгованості перед місцевим бюджетом.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь