Про розгляд звернень громадян у Головному управлінні ДПС у Рівненській області
У січні-лютому 2024 року до Головного управління ДПС у Рівненській області надійшло 48 письмових звернень від громадян.
Всі ці звернення – заяви, які надійшли листами. Із вищезазначених звернень 25 - надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 14 звернень – засобами електронного зв’язку, через мережу Інтернет (безпосередньо від громадян) та 9 звернень - через органи влади.
Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях, стосуються податкової політики (93,8%), у т.ч. контрольно-перевірочної роботи (25%), податку на майно (16,7%), інформування про ухилення від сплати податків (12,5%), єдиного соціального внеску (6,3%), реєстраційного номеру облікової картки платника податків (10,3%), реєстрації та обліку (6,3%) та ін.
Нагадаємо, що звернення громадян розглядаються відповідно до норм Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 №393/96-ВР. Ознайомитись з інформацією щодо розгляду звернень можна на субсайті Головному управлінні ДПС у Рівненській області: Головна/Для громадськості/ Звернення громадян/ Нормативно - правова база, або за посиланням https://tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/zvernennya-gromadyan/normativno-pravova-baza/.
Звертаємо увагу, що у ГУ ДПС в області працює комунікаційна податкова платформа: надіславши звернення на електронну скриньку rv.ikc@tax.gov.ua представники інститутів громадянського суспільства та бізнес-асоціацій можуть більш оперативно та якісно комунікувати з податківцями. Для пришвидшення розгляду питань, які направляються на платформу, рекомендуємо вказувати: назву суб’єкта господарювання (код ЄДРПОУ), адресу, контактний номер телефону, питання по суті.
Ознайомитись з контактною інформацією ГУ ДПС у Рівненській області можна за посиланням https://rv.tax.gov.ua/kontakti/. Зокрема, електронна пошта ГУ ДПС в області для листування:
rv.official@tax.gov.ua, електронна пошта для звернень громадян: rv.zvernennya@tax.gov.ua.