Сарненська районна державна адміністрація
Рівненська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

При здійсненні торгівлі чи наданні послуг зобов’язані проводити розрахунки за них через РРО

Дата: 03.11.2023 15:07
Кількість переглядів: 69

 ГУ ДПС у Рівненській області нагадує, що суб’єкти господарювання при здійсненні торгівлі чи наданні послуг зобов’язані проводити розрахунки за них через РРО та надавати таким споживачам послуг розрахункові документи встановленої форми та змісту.

У зв’язку із прийняттям Закону України від 30 червня 2023 року № 3219 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» з 01.10 2023 року відновлено відповідальність за порушення порядку здійснення розрахунків за товари (послуги).

Поряд із цим, з метою повернення економіки України на довоєнний рівень та більш м’якого переходу суб’єктів господарювання у такий період, законодавець передбачив певні пом’якшення для бізнесу.

Зокрема, низку суб’єктів господарювання звільнено від відповідальності за порушення вимог Закону про РРО, що вчинені ними у період з 01 січня 2022 року до 01 жовтня 2023 року (крім відповідальності за порушення порядку здійснення розрахункових операцій при продажу підакцизних товарів, здійснення діяльності з купівлі/продажу іноземної валюти, діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор).

Також для фізичних осіб-підприємців – платників єдиного податку та тих, які не зареєстровані платниками податку на додану вартість, передбачено ряд інших пом’якшень, зокрема, зменшено розміри штрафних (фінансових) санкцій із 100 – 150 % до 25 – 50 % вартості проданих з порушенням товарів (робіт, послуг), відповідно.

Також надано право у розрахункових документах зазначати назву товару (послуги) у вигляді, що відображає споживчі ознаки товару чи послуги та ідентифікує належність такого товару (послуги) до товарної групи чи послуги.

Звертаємо увагу, що Державна податкова служба України в умовах військового часу продовжує роботу із вдосконалення функціоналу безоплатного ПРРО, створюючи бізнесу зручні умови для виконання вимог щодо фіскалізації розрахункових операцій.

ПРРО від ДПС – це програмне рішення, застосовне для операційних систем Windows, Android, iOS, та Web-версія, яке інтегрується з фіскальним сервером ДПС.

Функціональні можливості ПРРО від ДПС: відкриття/закриття/автозакриття зміни;

формування, реєстрація, видача чеків; додавання товарів/послуг у чек з номенклатури або вручну; друк та відправка фіскальних чеків покупцям на електронну пошту/месенджери; ведення довідників номенклатури (експорт/імпорт даних); ведення довідника ставок податків; використання сканера штрихкодів; додавання штрихкоду марки акцизного податку; різні форми розрахунку (готівкова/безготівкова/комбінована); оформлення знижки/повернення товару на окремий товар/чек; формування та перегляд X-звіту, Z-звіту; відправка Z-звіту до фіскального сервера; перехід/вихід у/з режиму офлайн із можливістю збереження/передачі даних до фіскального сервера.

Запрошуємо підприємців, які мають намір працювати з безкоштовним ПЗ ПРРО ДПС, на практикуми по встановленню таких ПРРО, які проходять в приміщенні ГУ ДПС в Рівненській області або Центрах обслуговування платників. В ході практикумів працівники ГУ ДПС допоможуть зареєструвати: господарську одиницю,програмний РРО (касу), касира.

Для цього необхідно мати з собою: електронний цифровий підпис або електронні печатки у кількості, що відповідає кількості касирів, які будуть працювати на ПРРО; телефон, планшет, ноутбук, на який буде встановлюватись ПРРО ДПС.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь