Не отримали повідомлення-рішення про сплату податку на майно? - Зверніться до податкової служби для проведення звірки
В ГУ ДПС у Рівненській області звертають увагу громадян, що відповідно до вимог Податкового кодексу України, податкової службою області забезпечується надсилання громадянам податкових повідомлень-рішень про сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, плати за землю, транспортного податку та відповідні платіжні реквізити.
При цьому податкові повідомлення-рішення надсилаються платникам за адресами згідно з відомостями з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Якщо у вас відбулись зміни адресних даних, то вам необхідно повідомити контролюючому органу відомості про такі зміни протягом місяця з дня їх виникнення шляхом подання відповідної заяви за формою №5ДР або заяви за формою №5ДРП. Це передбачено нормами Податкового кодексу України (пункт 70.7 статті 70 Кодексу).
Зверніть увагу, що контролюючий орган має право визначити суми податку на майно за три звітні податкові роки. Тож принцип «незнання законів» не звільняє від сплати податків та діє при визначенні податкових зобов’язань для кожного платника податків в Україні.
Тому, у разі якщо ви, як жителі громади, ідентифікуєте себе як платників податку на нерухоме майно чи земельного податку, але не отримували раніше повідомлень про сплату, вам необхідно звернутись до податкової служби (Центру обслуговування платників) для проведення звірки та/або отримання консультації.
Також звертаємо увагу, що переглянути інформацію щодо нарахованих до сплати податків на майно можна у Електронному кабінеті платника.