Майже 2 тисячі звернень опрацювали фахівці Сарненської райдержадміністрації впродовж 2021 року
Дата: 20.01.2022 14:00
Кількість переглядів: 325
Зокрема, на розгляд Сарненської райдержадміністрації було скеровано 1503 звернення з Рівненського обласного контактного центру, що на 1067 більше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, 208 жителів району звернулися з письмовими зверненнями до РДА, ще 126 звернень було перенаправлено з «гарячої» телефонної лінії голови Рівненської ОДА.
Як свідчить аналіз звернень, найчастіше мешканці Сарненщини звертаються з питань призначення і виплати субсидій та соціальної допомоги, праці та заробітної плати, аграрної політики і земельних відносин, комунального господарства, а також захисту прав дітей.