Також дивіться новини на facebook.com

2018.03 - Семінар-тренінг для соціальних педагогів району

  23 березня 2018 року на базі відділу освіти, молоді та спорту Сарненської РДА, відбувся семінар-тренінг для соціальних педагогів району з теми «Психологічні особливості організації освітнього середовища, орієнтованого на дитину, в контексті Концепції «Нова українська школа».

До учасників семінару-тренінгу звернулася Оверчук Олена Богданівна, методист Сарненського РМК, яка  розкрила переваги та виклики, які очікують учасників освітнього процесу із уведенням нового Державного стандарту початкової освіти. Про особливості психологічного супроводу Державного стандарту початкової освіти, створеннябезпечного освітнього середовища та незвичайні уроки в школах світу, розповіла Третяк Руслана Федорівна, методист відділу освіти, молоді та спорту.

Зелінська Олена Григорівна, практичний психолог Стрільської загальноосвітньої школиI-III ступенів, актуалізувала знання щодо психофізіологічних особливостей розвитку дітей 6-7 років та провела практичні вправи.

Інформацію про емоційний інтелект, його складові та способи емоційної саморегуляції у дітей молодшого шкільного віку, з використанням вправ м’язової регуляції, дихальної гімнастики та вправ на візуалізацію, розкрила у виступі Зіневич Оксана Петрівна, соціальний педагог Сарненського районного ліцею «Лідер».

Славинська Людмила Федорівна,голова методичного об'єднання соціальних педагогів району продемонструвала роботу з кінетичним піском, магнітними кульками, масажними кільцями, продемонструвала вправи «Ковпак ти мій трикутний», «Кулак, ребро, долоня», «Кільце» (для зняття м’язової напруги), «Долоньки», «Насос», «Дихання квадратом»(дихальна гімнастика) і ін. Присутні виконували вправи на візуалізацію для активізації уяви та відновлення емоційної рівноваги.

Корінець Галина Іванівна,соціальний педагогТинненської загальноосвітньої школи I-III ступенів розкрила особливості взаємодії батьків та дітей молодшого шкільного віку, акцентувала на якостях, які необхідні для розвитку почуття самоцінності та успішної самореалізації дитини.

На завершення семінару-тренінгу учасники обмінялися думками та враженнями з питань створення освітнього середовища закладів освіти в умовах Нової української школи та отримали методичні рекомендації.