Також дивіться новини на facebook.com

Довідка про стан виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2017 року.

  Довідка

про стан виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у І півріччі 2017 року.

 

         Впродовж І півріччя 2017 року в райдержадміністрацію надійшло 689  письмових, усних і телефонних звернень, що стосуються різних питань життєдіяльності населення.

Серед них: 507 (73,6%) - становлять письмові звернення, 33 (4,8%)- усні, 113 (16,4%) – звернення, що надійшли на Урядову «гарячу» лінію,           36 (5,3% )- звернення, що надійшли «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації. В порівняні з відповідним періодом 2016 року спостерігається зменшення на 311 звернень (68,9%)  громадян за всіма джерелами надходження.

Зокрема через органи влади вищого рівня надійшло 24 звернень громадян (за перше півріччя 2016 року - 32  ) з них:

-    з Секретаріату Кабінету Міністрів України -3, (за І півріччя 2016 року-1);

-    з Апарату Президента України - 5, (за  І півріччя 2016 року - 7);

-         з обласної державної адміністрації – 14 , (за І півріччя 2016 року –19);

-         з Апарату Верховної Ради України  - 1, (за І півріччя 2016 року -3);

-         з Генеральної Прокуратури України – 1.

За І півріччя 2017 року надійшло 7 колективних звернень громадян, повторних та дуплетних звернень громадян надійшло 37 (за відповідний період 2016 року повторних та дуплетних – 47, колективних – 8).

Значна частина звернень громадян  стосується питань, надання матеріальної допомоги, аграрної політики і земельних відносин, працевлаштування, транспортного обслуговування. Заяви в яких громадяни порушують питання про доцільність позбавлення батьківських прав, дозволів неповнолітнім на укладання договору дарування,  купівлі-продажу земельних ділянок або житла та інших правочинів.

Особлива увага приділяється розгляду звернень найменш соціально захищених верств населення. Відділенням денного перебування  територіального центру надано для 180 громадян безкоштовні разові гарячі обіди,  157 жителям району були надані платні послуги соціальними робітниками, соціальними працівниками відділення за їх допомогою здано 5145 справ в управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.

 За шість місяців  поточного року 127 жителям району, було надано матеріальну допомогу на суму 75 тис. грн., з них 16 жителям району на   суму 16  тис. грн. (ті що перебувають в зоні АТО).

            На урядову «гарячу» телефонну лінію за І півріччя 2017 року  звернулося 113 жителів району. Від загальної кількості 12 звернень громадян повторних та 9 звернень від жителів інших населених пунктів та ананонімні. Питання, що порушують громадяни на урядову «гарячу» лінію переважно стосуються  надання роз’яснень про призначення та відмову соціальної допомоги сім’ям з дітьми та малозабезпеченим сім’ям, призначення житлової субсидії, питання житлово-комунального господарства, охорони здоров»я та інші.

36 жителів району звернулися на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації. Питання, що порушували громадяни стосуються тем соціального захисту, транспортного обслуговування та інші.

До Сарненської райдержадміністрації за І півріччя 2017 року надійшло 14 запитів на інформацію  відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», заявників було проінформовано в 5-денний строк, відповідно до вимог ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» .

Проведений аналіз звернень громадян, що надійшли на розгляд райдержадміністрації за І півріччя 2017 за джерелами надходження в розрізі місцевих рад свідчить, що найбільша їх кількість від жителів  Тинненської (12,1 на одну тисячу населення), Чудельської (10,2 на одну тисячу населення), Кам»яне- Случанської ( 9,6 на одну тисячу населення), Зносицької (8,8 на одну тисячу населення), Немовицької (8,1 на одну тисячу населення) сільських рад.

Ріст кількості звернень від жителів цих населених пунктів  спричинили  заяви, щодо надання матеріальної допомоги.

 Зокрема, слід відмітити, що не  всі звернення громадян, що надходять до влади вищого рівня, відносяться до їх компетенції. Наприклад: житель Вирівської сільської ради звернувся  16 разів впродовж 2016 року та продовжує у 2017 році (тричі на телефонну «гарячу» лінію голови облдержадміністрації з письмовими звернення до Апарату Верховної Ради України та до Апарату Президента України, щодо  виділення земельної ділянки під індивідуальне будівництво. Однак порушене питання заявника лишається не вирішеним.

 Житель Клесівської селищної ради впродовж першого півріччя 2017 року тричі звернувся з письмовим зверненням до органів влади вищого рівня, щодо виділення земельної ділянки під будівництво дровітні.

На сьогоднішній день 11 письмових звернень від загальної кількості до влади вищого рівня становлять заяви про надання матеріальної допомоги на лікування та покращення житлових умов, всі звернення були розглянуті відповідно діючого законодавства та надано матеріальну допомогу з районного Фонду «Допомога».

На веб-сторінці районної державної адміністрації розміщена і постійно оновлюється інформація щодо роботи райдержадміністрації із зверненнями громадян, графіки прийому посадовими особами  райдержадміністрації.

Розгляд заяв та скарг здійснюється згідно вимог Закону України “Про звернення громадян”. Звернення розглянуті без порушення встановлених законодавством термінів, за результатами розгляду яких надіслано відповіді заявникам з поясненнями оскарження наданого рішення у разі відмови.

Головний спеціаліст загального відділу

апарату адміністрації                                                                    Л.Мацигон