Також дивіться новини на facebook.com

Довідка про стан виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році.

Довідка

про стан виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2016 році.

 

         В Сарненській райдержадміністрації проводиться робота, спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення.

         Впродовж  2016 року в райдержадміністрацію надійшло 1842 письмових, усних і телефонних звернень, що стосуються різних питань життєдіяльності населення.

Серед них: 1104 (60%) - становлять письмові звернення, 125 (6,8%)- усні, 564 (30,7%) – звернення, що надійшли на Урядову «гарячу» лінію,           86 (4,7% )- звернення, що надійшли «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації. В порівняні з 2015 роком у 2016 році спостерігається збільшення на 57 звернень (96,9%)  громадян за всіма джерелами надходження.

Зокрема через органи влади вищого рівня надійшло 57 звернень громадян (за 2015 рік – 34  ) з них:

-    з Секретаріату Кабінету Міністрів України - 1, (за  2015рік -2);

-    з Апарату Президента України - 14 , (за 2015 рік - 4);

-         з обласної державної адміністрації – 29 , (за 2015 рік –28);

-         з Апарату Верховної Ради України  - 6.

За 2016 рік колективних звернень надійшло 26, повторних та дуплетних звернень громадян надійшло 75 (за 2015 рік повторних та дуплетних – 89, колективних – 18).

Значна частина письмових звернень громадян  стосується питань, надання матеріальної допомоги, аграрної політики і земельних відносин, працевлаштування та трудових спорів. Заяви в яких громадяни порушують питання про доцільність позбавлення батьківських прав, дозвіл неповнолітнім на укладання договору дарування,  купівлі-продажу земельних ділянок або житла та інших правочинів, питання роботи закладів освіти.

Особлива увага приділяється розгляду звернень найменш соціально захищених верств населення. Відділенням організації надання адресної натуральної  та грошової допомоги територіального центру надано для 330 громадян безкоштовний разовий гарячий обід, 30 чоловікам надана гуманітарна допомога, 199 жителям району були надані платні послуги соціальними робітниками, соціальними працівниками відділення, здано 12472 справ в управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.

 За дванадцять місяців  поточного року 774 жителям району, було надано матеріальну допомогу на суму 555.00 тис. грн., з них 88 жителям району на  107 суму  тис. грн. (ті що перебувають в зоні АТО).

Впродовж 2016 року надано благодійну допомогу по 5 складометрів дров 22 сім’ям військовослужбовців, що перебувають в зоні АТО.

На урядову «гарячу» телефонну лінію за 2016 рік звернулося 564 жителі району. Питання, що порушують громадяни на урядову «гарячу» лінію переважно стосуються  надання роз’яснень про призначення та відмову соціальної допомоги сім’ям з дітьми та малозабезпеченим сім’ям, призначення житлової субсидії, питання житлово-комунального господарства, охорони здоров»я, освіти та науки та інші.

86 жителя району ( з них 2 жителя інших населених пунктів) звернулися на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації. Питання, що порушували громадяни стосуються теми соціального захисту, охорони здоров»я та інші.

До Сарненської райдержадміністрації за  2016 рік надійшло 52  запитів на інформацію  відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», заявників було проінформовано в 5-денний строк, відповідно до вимог ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» .

Забезпечено функціонування та ведення системи обліку публічної інформації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від                   21 листопада 2011 року №1277 «Питання системи обліку публічної інформації». Також оприлюднюються на сайті райдержадміністрації та на інформаційному стенді у приміщені адміністрації звіти про надходження запитів на публічну інформацію та їх розгляд відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Проведений аналіз звернень громадян, що надійшли на розгляд райдержадміністрації за 2016 рік за джерелами надходження в розрізі місцевих рад свідчить, про збільшення кількості звернень громадян від жителів Сарненської міської ради (22,1 на тисячу населення), Степанської селищної ради (24,1 на одну тисячу населення), Люхчанської  (22,1  на одну тисячу населення), Тинненської (27,4 на одну тисячу населення), Кам»яне- Случанської ( 26,6 на одну тисячу населення) сільських рад.

Ріст кількості звернень від жителів цих населених пунктів  спричинили  заяви, щодо надання матеріальної допомоги, заяви в яких громадяни порушують питання про доцільність позбавлення батьківських прав, дозвіл неповнолітнім на укладання договору дарування,  купівлі-продажу земельних ділянок або житла та інших правочинів, звернення з питань аграрної політики (земельні конфлікти), охорони здоров»я (виписка рецептів на безкоштовні ліки), житлово-комунального господарства.

Зокрема, слід відмітити, що не  всі звернення громадян, що надходять до влади вищого рівня, відносяться до їх компетенції. Наприклад: житель Вирівської сільської ради звернувся з письмовим зверненням та двічі на особистий прийом громадян до голови адміністрації, з письмовим звернення до Рівненської облдержадміністрації, двічі з письмовим звернення до Апарату Президента України, 7 звернень надійшло на гарячу «урядову» телефонну лінію та 2 звернення надійшло на «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації з одним і тим же питанням,  щодо виділення земельної ділянки під індивідуальне будівництво. Однак порушене питання заявника лишається не вирішеним так як у січні 2017 року він знову звернувся на «гарячу» телефонну лінію голови облдержадміністрації.

 Жителька Сарненської міської ради неодноразово звертався до Рівненської обласної державної адміністрації щодо повернення коштів «Теплосервіс» за затоплену квартиру.

На сьогоднішній день лишається невирішеним звернення жителів району, щодо відсутності гарячого харчування у Загально освітніх закладах району.

Проблемне питання лишається щодо виписки рецептів на отримання безкоштовних ліків.

На веб-сторінці районної державної адміністрації розміщена і постійно оновлюється інформація щодо роботи райдержадміністрації із зверненнями громадян, графіки прийому посадовими особами  райдержадміністрації.

Розгляд заяв та скарг здійснюється згідно вимог Закону України “Про звернення громадян”. Звернення розглянуті без порушення встановлених законодавством термінів, за результатами розгляду яких надіслано відповіді заявникам з поясненнями оскарження наданого рішення у разі відмови.

        
 
 
 
 
 
 
Головний спеціаліст загального відділу
апарату адміністрації                                                                    Л.Мацигон