Також дивіться новини на facebook.com

Довідка про стан виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, інших нормативно-правових актів та стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації у 2017 році.

В Сарненській райдержадміністрації проводиться робота, спрямована на забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення.

         Впродовж  2017 року в райдержадміністрацію надійшло 1579 письмових, усних і телефонних звернень, що стосуються різних питань життєдіяльності населення.

Серед них: 1190 (75,4%) - становлять письмові звернення, 62 (4%) - усні, 259 (16,4%) – звернення, що надійшли на Урядову «гарячу» лінію,           68 (4,3% ) - звернення, що надійшли «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації. В порівняні з 2016 роком у 2017 році спостерігається зменшення на 263 звернення (14,3%)  громадян за всіма джерелами надходження.

Зокрема через органи влади вищого рівня надійшло 44 звернення громадян (за 2016 рік – 57) з них:

-    з Секретаріату Кабінету Міністрів України - 4, (за 2016рік -1);

-    з Апарату Президента України - 10 , (за 2016 рік - 14);

-         з обласної державної адміністрації – 28 , (за 2016 рік –29);

-         з Апарату Верховної Ради України - 1 (за 2016 рік – 6);

-         з Генеральної Прокуратури України – 1.

За 2017 рік колективних звернень надійшло 11, повторних та дуплетних звернень громадян надійшло 106 (за 2016 рік повторних та дуплетних – 75, колективних – 26).

Значна частина письмових звернень громадян стосується питань, надання матеріальної допомоги, аграрної політики і земельних відносин, освіта та наука, інші. Заяви в яких громадяни порушують питання про доцільність позбавлення батьківських прав, дозвіл неповнолітнім на укладання договору дарування, купівлі-продажу земельних ділянок або житла та інших правочинів.

Особлива увага приділяється розгляду звернень найменш соціально захищених верств населення. Відділенням організації надання адресної натуральної та грошової допомоги територіального центру надано для 46 громадян безкоштовний разовий гарячий обід, 189 жителям району були надані платні послуги соціальними робітниками, соціальними працівниками відділення, здано 9524 справ в управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації.

 За дванадцять місяців поточного року 834 жителям району, було надано матеріальну допомогу на суму 628,694 тис. грн., з них 48 жителям району на суму 48 тис. грн. (ті що перебувають в зоні АТО).

 
 
 

Стаціонарне лікування демобілізовані проходять в КЗ «Обласний госпіталь ветеранів війни» РОР смт.Клевань, проліковано 37 учасника АТО, з них 5 прирівняних до інвалідів війни. В КЗ «Сарненська ЦРЛ» стаціонарно проліковано 37 учасника АТО. Санаторно-курортно оздоровлено 6 осіб.

Протягом 2017 року на обліку в районному центрі зайнятості перебували 152 демобілізованих військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції. Кожному з них надавався комплекс послуг щодо сприяння працевлаштуванню. В зв’язку з відсутністю підходящої роботи по безробіттю проходили професійне навчання, перенавчання чи підвищення кваліфікації на курсах Державної служби зайнятості 18 учасників АТО. Працевлаштовані 47 осіб, в тому числі 31 - за направленням служби зайнятості, 12 осіб вступили на військову службу за контрактом, троє осіб самостійно за межами області.

          На урядову «гарячу» телефонну лінію за 2017 рік звернулося 259 жителі району. Питання, що порушують громадяни на урядову «гарячу» лінію переважно стосуються надання роз’яснень про призначення та відмову соціальної допомоги сім’ям з дітьми та малозабезпеченим сім’ям, призначення житлової субсидії, питання житлово-комунального господарства, охорони здоров»я, освіти та науки та інші.

68 жителів району звернулися на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації. Питання, що порушували громадяни стосуються теми соціального захисту, транспорт та зв’язок, інші.

До Сарненської райдержадміністрації за 2017 рік надійшло 27 запитів на інформацію відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», заявників було проінформовано в 5-денний строк, відповідно до вимог ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» .

Забезпечено функціонування та ведення системи обліку публічної інформації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від                   21 листопада 2011 року №1277 «Питання системи обліку публічної інформації». Також оприлюднюються на сайті райдержадміністрації та на інформаційному стенді у приміщені адміністрації звіти про надходження запитів на публічну інформацію та їх розгляд відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Проведений аналіз звернень громадян, що надійшли на розгляд райдержадміністрації за 2017 рік за джерелами надходження в розрізі місцевих рад свідчить, про збільшення кількості звернень громадян від жителів Тинненської (25,1 на тисячу населення), Кам»яне- Случанської (20,7 на одну тисячу населення) сільських рад та Сарненської міської ради               (20,7 на одну тисячу населення).

Ріст кількості звернень від жителів цих населених пунктів  спричинили заяви, щодо надання матеріальної допомоги, заяви в яких громадяни порушують питання про доцільність позбавлення батьківських прав, дозвіл неповнолітнім на укладання договору дарування, купівлі-продажу земельних ділянок або житла та інших правочинів, звернення з питань аграрної політики (земельні конфлікти).

Зокрема, слід відмітити, що не всі звернення громадян, що надходять до влади вищого рівня, відносяться до їх компетенції. Наприклад: житель Вирівської сільської ради впродовж 2016 -2017 років звертається з одним і ти порушеним питання, щодо виділення земельної ділянки під індивідуальне будівництво. Однак порушене питання заявника лишається не вирішеним.

 Жителька с.Корост неодноразово зверталася з питанням щодо демонтажу вигрібної ями. Порушене питання вивчалося комісійно з виїздом на місце, за результатами розгляду вигрібну яму було засипано. Однак заявниця не погоджується з таким рішенням і продовжує скаржитися на бездіяльність сільського голови та депутатів сільської ради.

Жителька с.Глушиця не одноразово зверталася до голови обласної державної адміністрації та голови районної державної адміністрації щодо врегулювання земельного конфлікту між сусідом. Порушене питання вивчалося не одноразово комісією по земельних.

На веб-сторінці районної державної адміністрації розміщена і постійно оновлюється інформація щодо роботи райдержадміністрації із зверненнями громадян, графіки прийому посадовими особами райдержадміністрації.

Розгляд заяв та скарг здійснюється згідно вимог Закону України “Про звернення громадян”. Звернення розглянуті без порушення встановлених законодавством термінів, за результатами розгляду яких надіслано відповіді заявникам з поясненнями оскарження наданого рішення у разі відмови.