Також дивіться новини на facebook.com

15.12.2016 - Семінар-практикум для вчителів 3-х класів ЗНЗ І-ІІІ ступенів

15 грудня на базі Немовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум для вчителів 3-х класів ЗНЗ І-ІІІ ст. з теми «Формування читацької компетентності учнів у початковій школі».
Школярі привітно зустріли гостей з хлібом і сіллю, щедрими посмішками та українською піснею. У роботі семінару взяли участь 24 вчителі загальноосвітніх навчальних закладів району I-III ступенів. На чолі з методистом Сарненського РМК Русланою Федорівною Третяк педагоги району обговорили актуальні питання реалізації діяльнісного підходу та зміни у підходах до навчання і виховання дітей молодшого шкільного віку в умовах модернізації освіти.
Присутні ознайомилися із роботою та творчими знахідками вчителів Немовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів, відвідали інтегрований урок літературного читання і трудового навчання з теми «Казки В.Сухомлинського «Із школи під голубим небом». В.Сухомлинський «Снігурончина пісня», який провела досвідчений та творчий педагог Немовицької ЗОШ I-III ст. Крат М.С. Учасникам семінару було представлено позакласний виховний захід українські вечорниці «Як у нас на Україні»», підготовлений педагогом-організатором Немовицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Сафонік В.Г.
В ході семінару педагоги прослухали та обговорили доповіді методиста Сарненського РМК Третяк Р.Ф. «Читацька компетентність молодшого школяра» та практичного психолога Немовицької ЗОШ I-III ст. Симончук Н.В. «Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів молодшого шкільного віку у професійній діяльності вчителя». Окрім того, практичним психологом Симончук Н.В. були надані методичні рекомендації вчителям початкових класів щодо роботи з третьокласниками.
Завершився семінар-практикум засіданням круглого столу «Читацька компетентність молодшого школяра», на якому учасники семінару поділилися власними творчими знахідками та висловили своє захоплення креативним підходом до навчання та виховання учнів Немовицької ЗОШ І-ІІІ ст. В результаті обговорення були складені та затвердженні рекомендації щодо роботи над формуванням читацької компетентності учнів початкової школи.